یاد کن مرا

همچو باران بهاری عاشقانه ، همچو رگبار غران ، همچو خورشید بی پایان

یاد کن مرا

همچو باران بهاری عاشقانه ، همچو رگبار غران ، همچو خورشید بی پایان

بنگر مرا !

سکوت را دوست دارم

      چون ، چون طلا در من کمیاب است

                           

                                          دوست دارم با نگاه

                                                  هرچه در دل دارم ، فوران کنم

 کاش بودند کسانی که می شنیدند فریاد نگاهم را


حرف می زنم ، می رقصم ، می خندم ، گریه می کنم و ....

                                                        اما همه و همه صورتکی بیش نیست

صورتکی از جنس خاک گران

      که اگر برش داری

            پرواز فریادم را خواهی دید

                 که چه رفیع در آسمان دلم اوج می گیرد


کاش تو هم با من پرواز می کردی

                                           و در نسیم نگاه مان

حیاتی دوباره می یافتیم

افسوس که چَشم ها بسته اند 

   


88/10/7 - یاد

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ب.ظ http://armageddon.blogsky.com

درخت

توی تنهایی یک دشت بزرگ
که مثل غربت شب بی انتهاست
یه درخت تن سیاه سربلند
اخرین درخت سبز سرپاست

رو تنش زخمه ولی زخم تبر
نه یه قلب تیر خورده نه یه اسم
شاخه هاش پر از پر پرنده هاست
کندوی پاکه دخیلِ و تلسم

چه پرنده ها که تو جاده ی کوچ
مهمون سفره ی سبز اون شدن
چه مسافر ها که زیر چتر اون
به تن خستگیشون رمق زدن

تا یه روز تو اومدی بی خستگی
با یه خورجین قدیمیه قشنگ
با تو نه سبزه نه اینه بود نه اب
یه تبر بود با تو با اهرم سنگ

اون درخت سربلند پر غرور
که سرش داره به خورشید میرسه
منم منم

اون درخت تن سپرده به تبر
که واسه پرنده ها دلواپسه
منم منم

من صدای سبز خاک سربی ام
صدایی که خنجرش رو به خداست
صدایی که توی بهت شب دشت
نعره ای نیست ولی اوج یک صداست

رقص دست نرمت ای تبر به دست
با هجوم تبر گشنه و سخت
اخرین تصویر تلخ بودنت
توی ذهن سبز اخرین درخت

حالا تو شمارش ثانیه ها
کوبه های بی امون تبرت
تبری که دشمن همیشه ی
اون درخت محکم و تناوره

من به فکر خستگی های پر پرنده هام
تو بزن تبر بزن
من به فکر غربت مسافر هام
اخرین ضربه رو محکم تر بزن

فاطمه نجفی سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ق.ظ http://http://www.fatemehbanooye135.persianblog.ir/

کوزه گر می داند که دل سفالینش ؛ عاقبت در نفس کوره ی داغ بیدلان ؛ میشکند...135
مرسی که سر زدید
پایدار باشید

سارا سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 ب.ظ http://arameshehkhiyal.persianblog.ir/

سلام .ممنون که سرزدید.وبلاگ زیبایی دارید.

چرکنویس سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ http://cherknevis112.blogsky.com/

چه روان و زیبا شعر میگی..... من روز به روز بیشتر از شعرهات لذت می برم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد